.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
60 نفر در یک اتاق 12 نفره در زندان ساری!
تعداد زندانیان این زندان در 40 سال گذشته، 250 نفر بوده و این زندان بر اساس جمعیت آن زمان احداث شده است...
60 نفر در یک اتاق 12 نفره در زندان ساری!

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با اشاره به اینکه هزار زندانی در زندان مرکز استان وجود دارند اظهار داشت: ظرفیت این زندان برای زندانیان کافی نیست.

به گزارش مهر، علی اکبر غفاریان در جلسه علنی شورای شهر ساری افزود: زندان ساری با قدمت بیش از 40 سال اکنون هزار نفر زندانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زندانیان این زندان در 40 سال گذشته، 250 نفر بوده و این زندان بر اساس جمعیت آن زمان احداث شده است.

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون فضای اتاقهای زندان ساری برای زندانیان کوچک و سخت است، تصریح کرد: ایجاد زندان جدید ساری با تعداد فعلی زندانی به 24 هزار متر مربع زمین نیاز دارد.

غفاریان با بیان اینکه انتقال زندان ساری در مصوبات سفر دولت به مازندران به تصویب رسیده است، یادآور شد: پیشرفت فیزیکی زندان جدید ساری مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در یک اتاق 12 نفره زندان ساری 60 زندانی زندگی می کنند و سرویس های بهداشتی موجود جوابگوی زندانیان نیست.

مدیرکل زندان های مازندران با بیان اینکه روند ساخت زندان جدید ساری رو به پیشرفت است، افزود: پیش بینی می شود زندان جدید ساری تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فرامرز نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به همکاری شهرداری و شورای شهر برای تسریع در احداث زندان جدید ساری گفت: پیمانکاران شهرداری که برای ساخت زندان ساری انتخاب شده پیشرفت فیزیکی خوبی در ساخت داشته اند.

وی همچنین با اشاره به وجود گره های ترافیکی در سطح شهر ساری افزود: احداث کمربندی های شمالی و غربی در مرکز استان ترافیک ساری را تا چندین سال روان خواهد ساخت.

ساری مرکز مازندران حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مرداد 1388
زندان جدید ساری در روستای تیرکلا (ساختمان سابق دانشگاه آزاد)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.